Jeśli masz silnego ducha przedsiębiorczości, możesz rozważyć założenie biura rachunkowego. Ten rodzaj biznesu może być dość konkurencyjny, więc pamiętaj, aby zrobić wiele badań i przeanalizować rynek, aby dowiedzieć się, jak wiele konkurencji będziesz miał do czynienia. Może być możliwe, aby odróżnić się od konkurencji, oferując usługę, której twoi konkurenci nie robią. Na przykład rozpoczęcie firmy księgowej specjalizującej się w usługach audytu wewnętrznego może przeskoczyć marketing word-of-mouth i od razu przyciągnąć klientów.
Duch przedsiębiorczości skłania Cię do założenia firmy księgowej
Duch przedsiębiorczości to duch podejmowania ryzyka, cecha wspólna dla wielu firm księgowych. Firmy nieustannie próbują wymyślać nowe pomysły i rozwijać nowe źródła przychodów. Są podekscytowane, gdy wprowadzana jest nowa linia usług, marka lub nisza albo gdy pojawia się moment “żarówki”. Często jednak nie doceniają tego, jak trudno jest uruchomić nowe przedsięwzięcie.
Duch przedsiębiorczości wymaga bycia zaradnym i optymistycznym. Wymaga, aby osoba nie rozwodziła się nad ograniczeniami i pytała: “Dlaczego nie mogę tego zrobić?”. Duch przedsiębiorczości wymaga również, aby jednostka była w stanie myśleć nieszablonowo i szybko pokonywać przeszkody. Ten sposób myślenia jest niezbędny dla nowej firmy, ponieważ szanse są ułożone przeciwko niej. Ludzie z takim nastawieniem lubią wielkie cele i agresywne wyzwania.
Wybór struktury
Wybór struktury dla biura rachunkowego to ważna decyzja, którą należy podjąć rozpoczynając działalność. Na początku możesz zacząć jako firma nieposiadająca osobowości prawnej, ale z czasem możesz chcieć się włączyć lub zmienić na S-Corp. Możesz również chcieć dodać więcej udziałowców lub zreorganizować się jako spółka. W każdym przypadku, Twoja firma powinna mieć oddzielne federalne złożenie. Ponadto, udane firmy księgowe zazwyczaj otrzymują swoich klientów poprzez word-of-mouth, więc oferowanie wyjątkowej obsługi klienta i konkurencyjne ceny są kluczem do zabezpieczenia nowego biznesu. Jednak udane firmy wymagają czegoś więcej niż szczęścia i świetnej obsługi.
Wybór nazwy firmy
Kiedy nadajesz nazwę swojemu biuru rachunkowemu, powinieneś wybrać nazwę firmy, która jest unikalna i zapadająca w pamięć. Powinna być czymś, do czego będą się odnosić Twoi klienci. Powinna być również łatwa do zapamiętania. Jeśli to możliwe, wybierz nazwę, która nie jest już zajęta i która nie będzie kolidować z nazwą konkurencji.
Dobra nazwa powinna być relatywna dla Twojej klienteli i powinna wyznaczać oczekiwania wobec Twoich usług i produktów. Powinna być również czymś, co przekazuje wartości, misję i wartości Twojej marki. Nazwa firmy powinna być wystarczająco krótka, aby przekazać wiadomość, ale nadal być zapamiętana.
Dobra nazwa biznesowa może być zabawna, jeśli jest związana z Twoimi usługami. Nie przesadzaj jednak z humorem, może to odstraszyć klientów. Nie zapomnij zarejestrować swojej firmy. Klienci ufają zarejestrowanym firmom. Nazwa Twojego biura rachunkowego powinna odzwierciedlać Twoje usługi, nie może być zbyt humorystyczna ani zbyt nieprofesjonalna.
Choć proces wyboru nazwy może wydawać się banalny, to kluczowe jest, aby pamiętać o ogólnym celu działalności. Zmiana nazwy firmy to skomplikowany proces, obejmujący nie tylko IRS, ale także zmianę numeru EIN oraz licencji i zezwoleń. Ponadto, zapadająca w pamięć nazwa prawdopodobnie będzie miała pozytywny wpływ na rozpoznawalność marki, co ma ogromny wpływ na wynik finansowy.
Zanim zdecydujesz się na nazwę, zrób kilka badań. Po pierwsze, zbadaj dostępne domeny i uchwyty w mediach społecznościowych. Upewnij się, że wybierasz nazwę, która jest łatwa do przeliterowania i zapamiętania. Pamiętaj również, że ochrona znaku towarowego może być trudna dla małych firm. Oprócz wyboru nazwy firmy, która jest łatwa do zapamiętania, upewnij się, że nazwa jest łatwa do zarejestrowania.
Marketing siebie
Jeśli szukasz sposobów na marketing siebie jako biura rachunkowego, najlepszym podejściem jest skupienie się na obsłudze swoich odbiorców. W końcu potencjalni klienci szukają kogoś, komu mogą zaufać i polegać na swoich potrzebach księgowych. Dlatego tak ważne jest, aby zidentyfikować swoje unikalne punkty sprzedaży i wyróżniki konkurencyjne, a także skierować się do konkretnych personas.
Jeśli chodzi o marketing w mediach społecznościowych idzie, ważne jest, aby ustanowić silną obecność w co najmniej kilku miejscach. Będziesz chciał stworzyć silną obecność na co najmniej jednej platformie mediów społecznościowych, ale nie przesadzaj. Upewnij się, że masz przyciągające wzrok zdjęcie profilowe, szczegółowy opis i link do swojej strony internetowej. Pamiętaj, aby na swoich profilach w mediach społecznościowych zamieścić również podstawowe informacje o swoim biurze rachunkowym.